beni rahatta dinleyin

günlerdir dinlediğim fd albümleri içinde en sevdiğim şarkılardan biri bu. blogumuza dışardan katkı sağlayan embed'den ve encode'dan sorumlu arkadasimiz sevgili ajax'tan rica ettik o da bizi kırmadı sağolsun. ul/dl işlerine vekaleten bakan geek'e de selam olsun :)

Karafun ismide eski bir program kullandığını söylemiştir bir ada bulursam çalışan bi versiyonunu burda paylaşırım sizlerle.

96 yılına ait, çok farklı tınısı olan ve benim gibi sert değil de hafif müziklerden hoşlananlar için güzel bir şarkı:

Yağmurda tanıdım seni yağmurda
Sevdim senide
Seni yağmurdan çok
Bak denizin ortasındayız rüzgarlar altında
Ve yağmurumuz artık yok
Ölüm ayrılıktan da zor senin gibi ölünce
Gözlerin dolacak mı beni görünce
Bir ölürsem ki ölürüm
Yüzünü gecelerde görürüm
Ellerimi uzatsam sana deymez bilirim
Adı var kendi yoklardan bıktık
Adı var kendi yoksa bende yokum
Yarım kalsa da sevgimiz fark etmez dostum
Bir gün bitecek türkümüz bitecek dostum
Söyleyecek

1 yorum:

  1. :) feridun düzağaç'ın ilk solo albümünün en güzel çok farklı bir parçası

    YanıtlaSil