William Fitzsimmons & Priscilla Ahn - I Don't Feel It Anymore (with lyrics)

"101 (akademik çevreler 101 dese de siz yüzbir diyebilirsiniz) ben bugün bunu dinledim, çok da beğendim, hemen tanıdıklarıma bunu dinletmeliyim" ekibi kurucu staj(burda 'y' harfi oluyo muydu ya)er üyesi ajax bilidiriyor: "Daha dün sabahın ilk ışıklarına merhaba dediğim bir saatte bu şarkı ile tanıştım ve çok hoşuma gitti. Youtube'da bile adam gibi şarkı sözlerinin olduğu bir videosunu göremeyince dayanamadım yaptım birşeyler."

- sevgili ajax, bu Priscilla Ahn ne iş?
+ uzak doğulu olsa gerek..
+ niye sordun?
- yok bişi abi, boş ver, oof of!


Priscilla Ahn'a özel dikkat etmenizi öneririm, internette bu kadının yüzünün asık olduğu bir tane fotoğraf yok, bulabilene aşkolsun!

William Fitzsimmons & Priscilla Ahn - I Don't Feel It Anymore (with lyrics) (YouTube):




Yukardaki videoyu izlemediyseniz hala Youtube'a erişemeyenlerden sizin siz de. Buyurunuz sizin icin izlesene'den geliyor:



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder