Günce Yorgancılar - madem senle olamıyorum

Dün 580 kişinin gerçekleştirdiği 700 sayfa gösteriminin yarısına sahip olan Günce Yorgancılardan yeni bir şarkı eklemek istedim.

Günce Yorgancılar - Bir çiçek at denize (madem senle olamıyorum)




Youtube'a erişemeyenler için DailyMotion videoları:



Sözleri şöyle:

sevgilim olmanın imkanı yok
böyle uzaktan uzağa nereye kadar
halbuki isterdim senle sonsuza kadar

kendimi işime gücüme veremiyorum
senden başkasını asla denemiyorum
sonum kötüye gidiyor, biliyorum

dünyada hiçbir şeyi
seni istediğim kadar istemedim isteyemem
neden seçmedi kalbim olabilir bir şeyi
çok şanssızım

madem senle olamiyorum
o zaman ben de yaşamıyorum
sadece nefes almak değil mi
hayatta hiç zevk alamıyorum

madem senle olamıyorum
arabayı köprüde bırakıyorum
arkamdan hiçkimse ağlamasın
denize çiçek at bekliyorum


bu şarkıyı sevdiyseniz, Seni seviyorum parçasını da çok seversiniz, ayrıntılı sayfası da şurada, tıklayınız!

4 yorum:

  1. Günce Yorgancılar - Bir çiçek at denize (madem senle olamıyorum) bu sarkıyı nasıl indirebilirim.

    YanıtlaSil
  2. Buradan istediginiz videonun ses dosyasını alabilirsiniz

    YanıtlaSil
  3. Harika. Umarım boyle güzel bir ses hakettiği değeri bulur.

    YanıtlaSil