Manidar Şarkı Sözleri - 1


Aslında çok iarkı var bu şekilde manidar sözler barındıran. Şimdilik bunları koyuyorum, devamı yolda. Parantez içindekiler benim yorumlarım...

Pamela Spence - Aşk Sevgiden Beter: korktuklarım hep başa geldi (2007 seçimlerinden mi bahsediyorsun?)
Yalın - Cumhuriyet: bu nasıl bi cumhuriyet (sen nasıl isterdin beyim)
İsmail YK - Tıkla: başın ağrırsa salla (neyi?)
İsmail YK - Tıkla: iyileşmek istiyorsan, bu numaradan beni tıkla (doktor musun?)
Göksel - Arka Bahçem: seher vakti bir telaş var arka bahçemde (anlamadım bacım?)
Gülşen- Of Of: bi girdin mi çıkmıyorsun, neden böyle yapıyorsun of! (of be ablam çok içerlemiş gördüm seni, sana da yazık)
Ali Güven - Kalbinden Taşındım: gözlerinde yaşındım, gide gele aşındım (teknik bilmiyosun be kardeşim ondan olur)
Berdan Mardini: senden çocuğum olsun istiyorum (çakaaal, kıza yazıyo :) direk sevişelim demiyo da... )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder