böyle şeyler işte, böyle şeyler...

param olsaydı gelir miydin benimle ?
bu şehirler, bu kasabalar, sonuna kadar
konuşabilirdik, sevişebilirdik...
böyle şeyler işte , böyle şeyler...

vakit çaldım, yalan attım
doping de yaptım, şike de...
her yol mübahtı bilirsin, aşk cinnetlerinde
çalışmıştık yıllarca okullarda evlerde
acılar sislendi hep tekellerde..!

korkulardan arında gel
bu bir yaşam , sakin ol , geçer gider
hesaplardan korun da gel, taksitlerden, maskelerden....

sen gel, yalnız sen gel.!
göz altında bütün sen'ler, ben'ler ...

cesur olsaydım gelir miydin benimle ?
bu savaşlar, çelik zırhlar ...sonuna kadar
savaşabilirdik, sevişebilirdik...
böyle şeyler işte, böyle şeyler...




kesmeşeker - izin vermedi yalnızlık (tam albüm) :

http://rapidshare.com/files/3910842/Cenk_Taner-Izin_Vermedi_Yalnizlik_by_Isik.rar.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder