Amatör Sinemacılar Her Yerde - izmirsinek

İzmir'de amatör olarak sinemayla ilgilenen, kısa filmler çeken gençler var, eğer ilgileniyorsanız siz de katılabilirsizin bu ekibe: izmirsinek
Bugün izmirsinek facebook grubundan aldığım mesaj amatör sinemacıların bir çok ilde toplanıp organize olduklarını söylüyordu, sevindim açıkcası, işte o mesaj:

Üyelerimizi pek sık rahatsız etmek adetim olmadığından ne zamandır mesaj atmamıştım. Bu kez önemli bir konudan sizi haberdar etmek istedim.Türkiye'de sinema sevdalıları bulundukları illerde kendi ekiplerini kuruyorlar. Son olarak aramıza yeni katılan arkadaşlarımızın siteleri ;

- www.eskisehirsinek.com
- www.adanasinek.com

Sinek kültürünün genişlemesi ve yaygınlaşması çok sevindirici bir haber, umarım ileride hepbirlikte daha büyük projelere imza atabiliriz..

Not: Diğer illerde hazırlık yapan arkadaşlardan haberler alıyorum. Siz de bu sinema gönüllüsü arkadaşlara destek vermek isterseniz sitelerinden haberdar olunmasını sağlayabilirsiniz. Atacağınız bir mail veya forum mesajı eminim çok işlerine yarayacaktır.

Sinemayla kalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder